![](https://comunaghergheasa.ro/wp-content/uploads/2019/03/53513240_1264056973733820_7515835242037379072_n-1-593x800.jpg)
SECRETAR AL COMUNEI GHERGHEASA
ANI ADRIANA POPESCU
ATRIBUŢIILE SECRETARULUI
Secretarul unitatii administrativ-teritoriale indeplineste, in conditiile legii, urmatoarele atributii:
- a) avizează, pentru legalitate, dispoziţiile primarului, hotărârile consiliului local;
- b) participă la şedintele consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
- c) asigură gestionarea procedurilor administrative privind relaţia dintre consiliul local şi primar;
- d) organizează arhiva si evidenţa statistică a hotararilor consiliului local si a dispozitiilor primarului;
- e) asigura transparenta si comunicarea catre autoritatile, institutiile publice si persoanele interesate a actelor prevazute la lit. a), in conditiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
- f) asigură procedurile de convocare a consiliului local si efectuarea lucrarilor de secretariat, comunica ordinea de zi, intocmeste procesul-verbal al sedintelor consiliului local si redacteaza hotararile consiliului local;
- g) pregăteşte lucrarile supuse dezbaterii consiliului local si comisiilor de specialitate ale acestuia;
- h) alte atribuţii prevăzute de lege sau insarcinari date de consiliul local sau de primar;